Dan efter helgen

Ja, nu är det då dagen efter helgen. Jag vill inte att det ska vara måndag!! Jag hade gärna låtit de bli lördag igen så jag får vakna upp i magnus armar.. Men nu är det inte så.. v.v
Ska träffa therese efter skolan eftersom jag även lagt undan biljetter till hennes familj som ska gå på teatern. De har tydligen satt upp bilder på oss på kulturskolan. XD Fan vad pinigt! lol.

Och jag ska göra testet, men här på skolan vill det inte funka. :( Får göra det när jag kommer hem istället! :3 

Ska snart ha Svenska.. Imorgon ska vi gå och se Cabaret och det ska bli jätteskoj! :D Dock inte för stackars emelie som måste dra ut en tand.. ><'' Jag kommer att skänka en tanke åt dig gumman!! <3

Åsikter
Postat av: Ellis

Haha ja det borde du göra =P vill ju veta vad du också fick ;P

2008-04-14 @ 14:34:08
Postat av: Emelie

Naw, tack gumman! (L)
Jag vill iiiiinteeee! XP
Men glöm inte att skriva kommentar på inlägget mitt om vad du fick! ;P

2008-04-14 @ 16:32:16
Postat av: Emelie

Naw, tack gumman! (L)
Jag vill iiiiinteeee! XP
Men glöm inte att skriva kommentar på inlägget mitt om vad du fick! ;P

2008-04-14 @ 16:32:50
Postat av: Emelie

Naw, tack gumman! (L)
Jag vill iiiiinteeee! XP
Men glöm inte att skriva kommentar på inlägget mitt om vad du fick! ;P

2008-04-14 @ 16:33:22
Postat av: Emelie

Naw, tack gumman! (L)
Jag vill iiiiinteeee! XP
Men glöm inte att skriva kommentar på inlägget mitt om vad du fick! ;P

2008-04-14 @ 16:33:30

Säg din mening!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback