Stockholm

Har anlänt till stockholm! Men jag hade inte tänkt skriva en novell om hur det går, utan jag tar det lite kortfattat. Tåget avgick från sundsvalls station igår 14.08 och vi kom fram till stockholm vid halv sex.
Fick en liten round-tour i grannområdet då vi gick ut med hubbe (hans hund) och jag LOVAR att ni kommer få se bilder på både bengtsson, puttan och hubbe för jag ska ta kort på dem! :)

Idag (tisdag) så ska vi till Kista, och sen kanske bio. Magnus har lovat något romantiskt, vi får väl se vad pojken hittar på ;)

Även om jag är här så saknar jag er alla litegrann. Det är liksom lite långt ifrån och inte samma saknad som man annars brukar ha.. Jag vill ha många gosiga kramar när jag kommer hem <3

Ciao af Stockholm!

Åsikter
Postat av: Emelie-Marguerite

Biter du på naglarna ? Vill få långa fina starka naglar ? Checka in produkten på min blogg ! :)

Postat av: Ellis

Haha vilken söt liten valp du hittat x3 jag vill också gå på bio! nån bra film måste det väl finnas?
Ja! hundbilder!!!! :3
saknar dig också, mycket tomt här uppe nu ;_;

2007-10-30 @ 12:36:16
Postat av: Emelie

Det låter ju som att Stockholm var bra iallfall =D
Krama inte sönder varandra bara ;P

2007-10-31 @ 13:00:12

Säg din mening!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback