Stand out

Har inga direkt nyheter att meddela. Var tvungen att vara hemma från skolan igår för att jag inte mådde bra. Surt värre med tanke på att jag då missade besöket på miun. Blä usch fy på mig. Jag som hade behövt det so badly!!
idag är det fiskgratäng till lunch, I wonder if it's eatable?

Ska snart ha bokredovisning på svenskan, Svinalängorna. Den var skitdålig. Den handlar bara om en flicka som växer upp i ett bostadssamhälle som kallas svinalängorna. Sen får man följa hennes uppväxttid som handlar mest om alkohol. Slutet (typ de sista 70 sidorna och boken är 260 sidor!!) handlar bara hur hennes mamma blir blåslagen av hennes far och hur de far ut och in från behandlingshem hela tiden. Jag tycker verkligen inte att den var värd att läsa.

Nästa vecka ska jag till stockholm. Det ska bli kul! :D En hel vecka ska jag få sätta mig in i hur Magnus bor. Eller... Bodde. :P

Kram alla ^^


Åsikter
Postat av: Emelie

Uscha Jenny, tycker det var så hemskt det som hände =S Sånt ska bara inte hända helt uppochner..
Du får ju se till att ha så kul i sthlm, hehe ;P

2007-10-24 @ 19:18:19
Postat av: Elisabeth

Uscha, men nu mår du ju bättre iaf :3
Haha den boken måste jag läsa ;P
Ha så kul i fjollträsk... kör inte slut på honom ^_~

2007-10-25 @ 08:45:20

Säg din mening!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback