Somebody to love

Magnus kom hem mycket tidigare än vad han sagt att han skulle komma hem. Jag blev överlycklig och slängde mig om halsen på honom då jag såg honom. Sen gick vi in till hedbergska igen för att äta tårta. Dock, majoriteten var borta. Däribland min egen klass tårta som jag anser blev jäkligt god!
Jag gillade inte bl a Fotbollstårtan och smurfarna.

Jag va hos jessica i helgen, vi har inte träffats på evigheter och hade enfilmkväll kan man säga. Nå, kan ju säga att vi såg ca två filmer eftersom vi alltid började snacka. XD Dessutom försökte hon lära mig att sticka, eftersom jag vill lära mig men jag gjorde alldeles för hårt och det gick väl.. som det gick så att säga. (Hemskt.. Dåligt.)

En av filmerna vi såg var Ella Enchanted, Den är jättesöt <3
Iaf så fick jag soundtracket av jessica då jag kom hem,
och har nu nästan hela dagen lyssnat på

"Somebody to love" - Anne Hathaway

Can anybody here find me somebody to love?
Each morning I get up I die a little
Can't barely stand on my feet.
Take a look in the mirror and cry
Lord, what you're doing to me.
I've spent all my years believing in you, but I just can't get no relief.
Won't somebody, somebody, can anybody find me, somebody to love.

Got no feel I got no rhythm
I just keep losing my beat
I'm okay I'm alright
It shows that there's no defeat
I just gotta get out of this prison cell
One day I'm gonna be free
Lord somebody
Somebody
Can anybody find me somebody to love

(She works hard) Everyday
I try and I try and I try
But everybody wants to put me down
They say I'm going crazy
They say I got a lot of wonder in my brain
Got no common sense
I've got nobody left to believe

Yeah yeah yeah yeah yeah

(Find her somebody to love x6)
(Can anybody find me)

Somebody To Love

(Find me somebody to love x5)

Åsikter
Postat av: Emelie

Stackars lilla Magnus som inte fick nå mycket tårta XD Själv var jag ju inte där ens en gång.. 0=)
Och duu! Jag och Elisabeth har ju "bokat in dej" för filmkväll på lördag ;) Glöm ej bort XD

2007-10-15 @ 17:08:08
Postat av: Ellis

Haha jag vill också se Ella! Och du måste skicka soundtracket (eller åtminståne "not just makebelieve") till mig nästa gång vi är inne samtidigt! That's an order ^_~ vad tyckte ni om era presenter? vad fick du? *_*

2007-10-15 @ 17:10:00

Säg din mening!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback