Skilsmässa

Kan inte vara med på filmkvällen på lördag. Jag pratade med mamma igår angående det, (eller ja.. försökte) och hon sa då att det fick jag inte. Jag vill inte få en utskällning igen, utan jag ska lyda hennes order och åka till pappa.
Jag vill inte vara med om en massa övertalningar nu och saker om att jag är tråkig. Bara för att jag är 18 år så har mamma fortfarande vårdnaden om mig eftersom jag går i skolan. Jag bor i hennes hus och ska då följa (till viss del) hennes "order". Så är det bara.

Åsikter
Postat av: Emelie

Synd att din mamma sa att du inte fick komma.. Men som sagt får du ju höra med din pappa då, vad han säger.. =/
Vi båda hoppas verkligen att du kommer! (L)

2007-10-18 @ 13:35:03

Säg din mening!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback