Östersund

Jag va till SYO;n idag och snackade lite med honom.. Inte för att jag direkt uppfattade något av det mannen sa. Vi gick in på ams.se (Både elisabeth och emelie; DO THE TEST!!) [Tja, ni ville ju att jag skulle påminna er ;P] och kollade runt lite, mannen skriver ut flera papper som är helt omöjliga att förstå eftersom allting står utan varsesig punkter, ny rad eller ens kommatecken!! Sådetblirsåhärnärmanskaläsatypochdetblirjättejobbigtilängdenellerhur? Visserligen fanns det mellanslag IBLAND........ (Punkt punkt punkt) ....

Jag blev i alla fall less på karln då jag efter en stund suttit i biblioteket och försökt läsa igenom de olika papprena han gett mig, men ingenting av det jag fått lät intressant. Förutom då Språk i europa. Men vet inte om jag orkar dra till london.. Det vore väl kul liksom, men samtidigt så känns det faktiskt som att jag vill gå en utbildning som man kan få ett jobb på.
Så efter klassrådet då vi har projektarbete stack jag iväg till mittuniversitetet. (Vill ju helst gå här i sundsvall.)
Visste inte riktigt vart jag skulle gå (det finns hus tamefan överallt där o_O'''), så jag träffade på en kille som hjälpte mig. Han läste där, och va från indien! Skitcoolt! Kunde bara snacka engelska med honom för han förstod inte svenska ^w^ Men de var bara gulligt på sitt eget lilla vis!
I alla fall, han hjälpte mig dit jag skulle, men då jag väl kom dit sa kärringen (ursäkta?) i receptionen att jag -tyvärr- inte kunde tala med någon syo där eftersom de var "upptagna". (Med vaddå, kafferast?) o_Ô
Hon sa till mig att ta några broschyrer, men de var den enda hjälp jag fick, förutom att hon sa att jag skulle ringa till någon. Nu är de dock såhär att när jag på bussen hem tittade igenom ena broschyren för mittuniversitetet, så hittade jag en lite halvintressant sak. Det handlade om turism. Dock så ligger linjen i Östersund!! Hmm.. >_>
Och man måste ha Matte B för att komma in (*suger på matte*) -.-''' Men men, om jag verkligen vill komma in (får snacka med SYO;n igen..) så är de väl bara att ligga i!

Åsikter
Postat av: Elisabeth

Nu har jag också tagit testet och bloggat om =P
Men fan vad drygt när syon är inkompetent *trösta*
Heja Jenny! Emelieär bra på matte och att förklara ^_~

2007-10-09 @ 19:19:18
Postat av: Emelie

Haha, jag har också varit duktig och gjort testet! (även fast jag tyckte det var ett ganska fult test egentligen XD)
Uscha Jenny, håller med Elisabeth om att det är så drygt när syon ska vara sådär *krama om*
Haha, vadå jag är bra på matte Elisabeth? XD

2007-10-10 @ 12:09:44

Säg din mening!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback