Yaaayyy

Emelie är hemma igen! :D Välkommen hem till -kalla- Sverige gumman <3

Euhm.. Jag va i aulan förut för att vi fick information om Facket och Lo. Ganska.. tråkigt men ändå bra saker att veta. Blä. Inte ens hälften räckte upp handen då killen frågade vad vi vill bli/göra efter studenten. Orka att gå till arbetsförmedlingen dagen efter studenten! Då kommer man ju ligga med en Terrible Hang over xP Eller hur? lol. XD

Det visade sig att kinesiskaprovet har flyttats till nästa vecka, det tackar vi gladeligen för, men det betyder också att jag har tre prov nästa vecka! Engelska, Svenska och Kinesiska. Nån som vill ta det provet?
Har dessutom prov i religion imorrn och jag känner att jag inte ens har alla anteckningar. BLÄ!

Den 14e ska vi typ ha klassfest tydligen. Hos vem? Kan man få veta det tack?

Åsikter
Postat av: Ellis

Haha jodå, dagen efter studenten så står jag säkert och hänger på låset till arbetsförmedlingen... Sen går jag hem och däckar ;P

Yay för flyttade prov men tre under samma vecka är ändå rätt hårt... XP
Lycka till på provet!

2007-11-28 @ 08:48:33
Postat av: Emelie

Hihi, tack tack =D Det känns faktiskt skönt att vara hemma ;)
Haha, klart att dagen efter studenten kommer att vara "Jag vill inte göra någonting!" XP
Bläsch för många prov, jag önskar dej mycket lycka till! :3

2007-11-28 @ 11:01:40

Säg din mening!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback