Update

Uppdatering!

Igår skrev jag om hur mamma tog ifrån mig både mobilen och datorn. Jag pratade med henne igår om detta och sa som det var att jag måste ställa klockan på mobilen för att komma upp om mornarna, så jag fick behålla mobilen, men det faktum att jag inte får prata eller smsa med telefonen kvarstår. Nåja, jag får iaf ha mobilen på rummet vilket gör mig så jäkla mycket lugnare.. Tänk om elisabeth måste få gråta i mitt öra över något som har hänt och varken Marcus eller Teddy svarar? :/

Jag va upp till SYO;n idag och tog bort en lektion: Företagsekonomi C. Jag kan helt enkelt inte med den, och vad fan är det för mening med att gå på en lektion som gör att man hatar hela dagen bara för det? Sure, detta kommer medföra att jag på Tisdagar får ett hål från 11.30 till 14.00 och på torsdagar 13 - 15. Men det är det fan värt. Då kanske jag kan satsa in mig på att klara andra ämnen lite bättre? För förut hatade jag tisdagarna och torsdagarna så mycket att jag kunde skolka från dem. Säga att jag var sjuk eller måste göra något annat. Ska det behöva vara så? :/

På torsdag har jag kinesiskaprov om jag inte är helt ute och vimsar. Hello IG here I come.. (Jag har ändå hellre hundra kinesiskaprov än 10 FeC prov..)

Åsikter
Postat av: Ellis

Tur att du får behålla telefonen ändå! Och tack för stödet älskling, detsamma gäller för dig om Magnus skulle ha slut på batteri eller något liknande :3
Fan va skönt att slippa FEn för dig! Och ja, det är klart värt läskigt långa hål för att du ska slippa lida ;)
Usch ja, kinesiskan kommer gå sååå bra~~

2007-11-26 @ 13:27:49
Postat av: Emelie

Vilken tur att du får behålla mobilen, man måste veta att man har den där utifall att någonting händer.. Självklart måste du veta att du kan ringa mej med, eller skicka sms, om det är någonting, dygnet runt!
Va bra att du kunnat ta bort den där lektionen, du ska absolut inte ha en lektion som gör att du mår skit vissa dagar.. =/

2007-11-28 @ 10:58:54

Säg din mening!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback