Julens tid är här

Jag har tagit bort FeC nu, så det känns jätteskönt. Jag har fått bort NK-rapporten så den ska jag skicka in. Jag ska snart ha kinesiska, jag hoppas att det kommer bli skönt att ha hål där jag egentligen skulle ha företagsekonomi, för då kan jag lägga tid på att försöka få annat gjort - Conquer: Om någon dator i datasalen är ledig.

Just nu sitter jag vid en cp-dator som jag bara vill få damp på. BLÄ. Kinesiskan början inte förrens tre vilket är om en halvtimme. Magnus ska komma och vara med på lektionen men inte förrens i slutet. Jag hoppas det går bra för lin lin.
Stackars jessica i min klass sitter här brevid mig och har fullt upp. Livet går bara emot henne och samtidigt som hon säger (vilket jag inte direkt tror på) att hon suger på språk, så måste hon skriva en uppgift på finska. Dessutom är hon sjuk. Jessica, du borde gå hem? Stackars flicka. Iaf, för att underlätta lite för klassen som har det jobbigt i huvudtaget eftersom lärarna ger oss alldeles för mycket, så ska jag skicka nk-rapporten(för de som hade nk imorse) till de som vill. Det är jessica, fischer och lina. Då kan jag väl känna att jag har varit lite snäll i alla fall?


Julen är här nu, och vad skulle då inte passa bättre än en låt som heter Julens tid är här? Jag sjöng den igår på min sånglektion. Den är fin. :3


Julens tid är här
Natt mörkret sänker sig
i våran stad
I alla fönster glimmar bågarna på rad
En magisk vinter kväll, Då önskningar slår in
Se hur himlens fäll, Lyser upp ikväll

Ref: Julens tid är här
Vinter träden bär
Kronor utav snökristall
Som från en annan värld
Nu tänds en stjärna till
Önska vad du vill
Jag vill stanna här ikväll
Tills morgonen blir till

Snöflingor faller ner
Vart än jag ser
Och marken lyser upp när vinter himlen ler
Och alla stjärnor tänds när natten smyger på
Se hur himlens fäll lyser upp ikväll

Julens tid är här
Vinter träden bär
Kronor utav snökristall
Som från en annan värld
Nu tänds en stjärna till
Önska vad du vill
Jag vill stanna här ikväll
Tills morgonen blir till

Julens tid är här
Vinter träden bär
Kronor utav snökristall
Som från en annan värld
Nu tänds en stjärna till
Önska vad du vill
Jag vill stanna här ikväll
Tills morgonen blir till

Jag vill stanna här ikväll
Tills morgonen blir till


Åsikter
Postat av: Ellis

Jodå du är så snäll så, Jenny :3
Skönt att vara av med FEC men drygt med att vara ensam under hålet kanske? Nåja, vi får väl se~~

2007-11-29 @ 22:27:12
Postat av: Emelie

Hoppas håltiden kommer att funka för dej ;)
Du är så snäll, så snäll Jenny =D

2007-12-03 @ 13:41:29

Säg din mening!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback