Apologize

Först och främst vill jag be om ursäkt för att jag inte uppdaterat min blogg på år och dar vilket jag nästan är säker på att Elisabeth snart får spunk av. Hon är tydligen i stort behov av min blogg? Make sence, jag är också i behov av hennes så.. xD Yes it is actually true..

Iaf så har väl de veckor som gått inte varit mina bästa. Jag måste börja jobba som fan på mitt projektarbete (alla jobbar på det utom jag?), och för övrigt är jag less och mår skit. Jag är så skoless så det finns inte. Jag är så sugen på att skolka varje dag jag ska till skolan. jag vantrivs som bara den och jag känner inte ens för att vara med vänner hur sorgligt det än låter. Teatern är också jobbig att gå till. Magnus är där vilket inte direkt är något minus, men han spelar Långbror (Varg) och jag Shere Kahn, så om det inte är någon av mina scener så ska han vara med. Jag blir så LESS.

Hur många som läser det här har skolkat från ett prov någon gång? upp med en hand?

Det hemska är att jag låtsas att allt är bra. Allt är tamefan allt annat än bra. Men jag vill på något vis inte bli tröstad heller. Jag vill inte att folk ska klappa mig på axeln och säga "det blir säkert bra ska du se! Det är ju snart jul". JUL?!! Ja julen ja.. Helvetesjävlaskit. Jag VILL Inte att det ska bli jul. Visst, det ska säkert bli kul som fan att åka med båten tillsammans med therese och dricka, men sen ska det där jävla projektarbetet vara klart innan sportlovet! Det går fan inte!! ><
Sidsjön öppnar inte sin skidbacke förrens 21 eller 24 januari. Jag minns inte vilket av det som therese sa till mig..

Nu ska jenny typ.. sova eller nåt. Klockan är 23.23. OMG!! I WILL DIE!! (Alla som sett The number 23 förstår det där xD)
Jag önskar att jag fick en önskan, för då skulle jag önska att allt blev bra igen. Att jag fick lusten tillbaka att vara med mina vänner, gå till skolan, gå till teatern och bara ha Roligt!! För som det ser ut nu vill jag inte ens ta studenten..

Åsikter
Postat av: Ellis

Tack för att du förstr hur svårt det är för mig utan din blogg här i livet.
Skolless är skitjobbigt när det händer, tyvärr känner jag precis likadant och har gjort det sen i september... (och ja jag har skolkat från prov flera gångr) Det där med attinte orka kompisar är väl däremot inte riktigt vad jag brukar känna nej men lätt kan detfan inte vara och dumma manus som aldrig låter er hålla om varandra mellan scenerna.
Du är inte ensam om att inte komma nån vart med ditt projektarbete, jag och erika vet dels inte exakt vad vi ska skriva om, eller hur många som kan vara med och spela upp och Veronica verkar ha problem med sin drakbok också om det är någon tröst?
Hoppas att din önskan slår in :3

2007-11-21 @ 09:53:28
Postat av: Emelie

Jo, jag kan faktiskt säga att jag har skolat från prov jag också.. Jag menar vem har inte det? Nobody's perfect.
Jag förstår att det är jobbigt nu, jag har också börjat känt så och känner
mej väldigt skolless.. Jag ser faktiskt på ett sätt inte fram emot studenten, för efteråt kommer nog den där ångesten komma, "va fan ska jag göra nu.."
Jag hoppas också verkligen att din önskan slår in, sötnos =3

2007-11-28 @ 10:51:12

Säg din mening!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback