Sjätte sinnet

Jag såg nyss på Sjätte sinnet på Tv3. Jag har sett den filmen hur många gånger som helst, och varje gång, om jag inte minns fel, så har den gått på trean. xD Förresten så var det typ fyra reklampauser under filmen och alla inleddes med att en ful tjej sa; "Because you're worth it". Hmm, det har vi ju aldrig hört? Nåja, otroligt irriterande med alla dessa reklamer mitt i filmerna! Och fyran då, som har NYHETER på typ en halvtimme mitt i filmen! Det förstör ju ganska mycket! Eller hur?

I alla fall, åter till filmen så tycker jag att den är otroligt fin, och jag började gråta på slutet. *_* Jag vet, men jag kund einte låta bli att bli rörd till tårar.. :/ Så jäkla fint när han tar farväl av sin hustru! <3

Åsikter
Postat av: Emelie

Oh, söt film, me like (L) *_*

2007-12-30 @ 00:01:33

Säg din mening!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback