She's always the woman to me

Har inte kunnat uppdaterat min blogg (eller faktiskt kunnat varit ute på internet i huvud taget!) den här helgen för jag har varit hos magnus och där finns det inget internet.. Jaja..

Som sagt har jag varit med magnus i helgen. Vi har sett på film (Åter till Cold Mountain och hela serien av Mysteriet på Greve Holm [Måste jag säga att vi INTE var rädda för greven den här gången? ;)] ), ätit godis, badat (Han har badkar! <3) och allmänt myst.. :)

Vad har vi mer gjort? Det är väl det vi gjorde i helgen, vi tog ett tidigt tåg hem för jag ville i alla fall hinna träffa emelie innan hennes show började. Dock så skulle vi inte hinna gå för magnus tåg skulle gå och jag va tvungen att sticka hem.. Det SÖG. För jag såg verkligen hur gärna hon ville att vi skulle vara där. Och jag förstår henne. Det hade jag också velat om det hade gällt mig! :( Men men, hoppas det gick bra på uppvisningen i alla fall gumman! Du va säkert bäst och överglänste de andra. ;) Ta hand om tån bara!

Jo just ja, Magnus har en skiva som heter typ Absolute Love Classics, eller något sånt, som vi lyssnat på i helgen. Och det finns en låt jag fastnade för.. Han sa åt mig att lyssna på texten, och det låter ju faktiskt lite som oss kvinnor. Eller vad tycker ni? ;)

She's always the woman to me - Billy Joel

She can kill with a smile
She can wound with her eyes
She can ruin your faith with her casual lies
And she only reveals what she wants you to see
She hides like a child
But she's always the woman to me

She can lead you to love
She can take you or leave you
She can ask for the truth
But she'll never believe
And she'll take what you give her as long as it's free
Yeah she steals like a thief
But she's always the woman to me

Oh, she takes care of herself
She can wait if she wants
She's ahead of her time
Oh, and she never gives out
And she never gives in
She just changes her mind

She will promises you more
Than the Garden of Eden
Then she'll carelessly cut you
And laugh while you're bleedin'
But she'll bring out the best
And the worst you can be
Blame it all on yourself
Cause she's always the woman to me

Oh, she takes care of herself
She can wait if she wants
She's ahead of her time
Oh, and she never gives out
And she never gives in
She just changes her mind..

She is frequently kind
And she's suddenly cruel
She can do as she pleases
She's nobody's fool
But she can't be convicted
She's earned her degree
And the most she will do
Is throw shadows at you
But she's always a woman to me..!

Åsikter
Postat av: Ellis

Haha najsig låt hörru...
Vad kul att se hela mysteriet, det var ju ett tag sen nu om man säger så... Och jag vill också bada badkar med nån jag tycker om! Snacka övermys! x3

2007-12-10 @ 16:56:55
Postat av: Emelie

Låter som en bra helg iaf =)
Jo, det var synd att ni inte kom, menmen.. Next time you won't get away! XD Moahahaha! XP
Haha, överglänste, nja.. =P

2007-12-11 @ 19:24:13

Säg din mening!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback