Pepparkaksbak, snögubbar och julskyltning

Just det, det var vad magnus och jag höll på med denna helg. Vi bakade pepparkakor och byggde en skitcool snögubbe. ;) (Iaf enligt oss?) Sen låg vi och hade det trevligt i snön <3

Detta ska inte blå något långt inlägg, jag har nämligen lektion. Inte för att nån egentligen gör något, men ändå.. Vi drog iväg på julskyltningen igår (söndag) eftersom Magnus aldrig varit på det. Han tyckte det var kul faktiskt. Vi träffade emelie och elisabeth, dessutom tre av magnus klasskompisar; Rasmus, David och Linus. Magnus, jag, rasmus och david gick på texas och åt middag. Yummy med amerikansk-pizza-middag i bra sällskap! :)


Såhär ser veckan ut: v.49

Måndag: Engelska C-prov. Redovisning Svenska

Tisdag: Ingen kinesiska(!), Retoriktal om person eller plats.

Onsdag: kl.14 film (Flying daggers), Svenskaprov

Torsdag: Kinesiskaprov

Fredag: Hos far!
Lördag: -"-
Söndag: Studiebesök i GA-kyrkan. (Jävla religionshelvete..)


Åsikter
Postat av: Ellis

Fan va gott med pepparkakor!
Visst är det kul att leka i snön! Men Hur mysigt hade ni egentligen? ;P

O_O Hjälp för att de inte har skyltsöndag där nere, jag blir lika förvånad varje gång jag hör det...

Uffa, lång vecka det där
*klappa*

2007-12-03 @ 13:39:01
Postat av: Emelie

Oh, pepparkaksbak är kul (L)
Jag vill också leka i snön, va mysigt! :3

Huva va jobbigt vecka, jag tycka synd om dej =/ *krama om*

2007-12-03 @ 13:43:45

Säg din mening!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback