På order av elisabeth

Vaknade sent idag, och med huvudvärk. Uscha, mig inte gilla. Åkte till stjärna fyrkant för att lämna in min mobil. Tjejen sa att det minst kommer ta tre veckor innan de ens tittar på min mobil för att se om det går att fixa, men det får jag väl ta. Jag menar, om det går att fixa mobilen så är det ju bra. :) Efter det åkte vi ut till media markt eftersom jag inte varit där. Köpte Titanic-boxen, som t om har ett nyhetsinslag från 1912! *_* Jag har länge velat ha den, och den kostade bara 89 kr! För er som inte varit där, ÅK DIT! Det finns en massa bra filmer och musik till jättebra pris! :D

Åsikter
Postat av: Elisabeth

hahah nu känner jag mig så där härligt slavdrivig igen, är det inte underbart hur jag tvingar fram små intressanta uppdateringar? Jag menar seriöst, hade du någonsin nämnt titanicboxen om inte jag bett om det här inlägget? Men fan vad coolt med nyhetsinslag och allt! *_* ge mig?

Postat av: Emelie

"På order av Elisabeth", haha, I can only but laugh XD
Jag vilja se det där du köpt, nyhetsinslag, coolt (faktiskt!) XP

2007-12-28 @ 00:01:17

Säg din mening!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback