Måndag med helgens bilder

Måndagen blev inte den bästa. Jag fick gå hem efter Svenskan eftersom jag knappt kunde stå. Det kändes som att benen skulle vika sig under mig vilken sekund som helst. Sagt och gjort, jag ringer hem och ber rolf hämta mig vilken han gör. Jag älskar honom ibland! <3

Andledningen till att jag ville hem var inte bara att jag knappt kunde stå.. nej då. Jag har blödningar utan att det är min mensvecka(!), ont i huvudet så in i helvete, mina magmuskler är jättespända så när jag ligger ner kan jag inte sätta mig upp utan att det gör ont. Jag darrar som ett asplöv och dessutom hade jag feber förut. Vet inte hur det är nu dock. Jag sov i ungefär i en timme förut så min kropp har väl fått vila upp sig. Men iaf så mår jenny PISS.

Jag har inte tid med att vara sjuk!!! Jag har alldeles för mycket att göra! Måste bli frisk fort..

Tänkte att ni kanske vill se bilder från pepparkaksbaket? Håller med elisabeth om att bilddagboken suger och är alldeles för uppskattad. Varför använda den när man har en trevlig blogg?
Check em out..

... ja... XD

"First I told her a good joke to make her smile even more. I like her smile!" - Magnus

"Then I told her another which weren't.. That good.." - Magnus

"I thought that, OK, maybe one last joke will make her smile again? But I was wrong." v_v - Magnus
(Självklart så var det inte såhär det gick till. XD Vi tog tre randomkort, och tja.. akta er för min kavel? XD)

Die Pfefferkuchen! xD

The Burned one.. Jag använde bara kniv för att göra honom.. xP Jag är lite stolt.. :3

Magnus spelar Långbror i teatern vi gör just nu, så då kunde han få en vargpepparkaka! :D Jag gillar att leka xP

Mjölk är bra!

Magnus.. var du tvungen att ta kort på vårat troll? o_Ô

Åsikter
Postat av: Elisabeth

VAD SÖTT!!!!! Ni verkar ha haft väldigt roligt med baket och jag diggar verkligen historien om skämten ^^
Men usch för att må som du gör! Så ska det INTE gå till! Krya på dig älskling, men gör det inte pga tidsbrist för du förtjänar bättre än att stresstillfriskna :3

2007-12-03 @ 21:13:48
Postat av: Emelie

Huva då Jenny, inte ska du må sådär D= Jag hoppas verkligen du kryar på dej sötnos! (L)
Va gullig pepparkaksbakning! *_* Så mysigt ^^

2007-12-03 @ 21:23:17
Postat av: De du!

Men snälla! vi vill inte veta om du blöder! sånt håller man för sig själv! Dessutom vill vi inte ens veta nått om ditt liv!

2007-12-19 @ 09:12:20

Säg din mening!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback