Last Christmas

Det är snart ett år sedan Magnus och jag träffades, jag kan inte tro det! :D
Helgen som gått, ja, magnus och jag va ju ovänner eller vad man ska säga under torsdagkväll - fredagen, men vi träffades senare på kvällen på fredagen som det var tänkt från början, (han hade skrivit i ett sms tidigare på dagen att han inte tänkte komma) och vi blev då vänner igen. Magnus berättade med ett svagt leende att han tyckte att han själv varit en idiot som tagit avstånd från mig, och han hade önskat att jag inte träffat honom på stationen så han skulle ha kunnat köpa en blomma eller något. Har jag sat att han är söt?
I alla fall så sa jag att det va jag som hade varit en idiot på grund av vad jag sagt, men han tyckte inte det, han tyckte att han varit dum som hade förstorat det hela, ignorerat mig, osv.. Dock så var det ändå svårt att släppa att vi varit ovänner. Jag gick och tänkte på det större delen av kvällen, men det var ändå skönt att ha honom där.

Idag söndag så va jag tvungen att ta tåget hem, vilket känns surt. Vi kommer inte träffas förren i januari igen! jag vet, det är snart julafton, så sen är det inte så långt dit, men.. tänkt efter.. det är liksom.. 2008.. och nu är det.. 2007. @_@
När jag väl kom hem så tog jag en varm dusch, det är fan kallt ute! Ensam hemma vilket va skönt, bytte lakan till mitt coca-cola så nu ligger jag i en mysig, röd säng.

God jul! Jag älskar Magnus Schilcher! Så det så!

Magnus får välja dagens visa, och för att skapa lite härlig julkänsla så valde han Stilla Natt! <3

Stilla Natt
Stilla natt, heliga natt,
allt är frid, stjärnan blid
skiner på barnet i stallets strå,
och de vakande fromma två.
Kristus till jorden är kommen,
oss är en frälsare född.

Stora stund, heliga stund,
änglars här går sin rund
kring de vaktande herdarnas hjord.
Rymden ljuder av glädjens ord:
Kristus till jorden är kommen,
eder är frälsaren född.

Stilla natt, heliga natt,
mörkret flyr, dagen gryr.
Räddningstimman för världen slår,
nu begynner vårt jubelår.
Kristus till jorden är kommen,
oss är en frälsare född.

Åsikter
Postat av: Elisabeth

Naww~~ vad söta ni är, och tur att det löste sig så bra som det gjorde älskling :3

2007-12-17 @ 08:42:40
Postat av: Emelie

Naaw (L) Vilken jäkla tur att det löste sig, och att ni båda erkänner vad ni gjorde för fel, vilket man måste göra annars är det faktiskt "olösligt" =P
Ni är så söta så =3

2007-12-17 @ 12:05:51

Säg din mening!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback