Jag suuuugeeerrrr...

Nå, varför suger jag då? Jo min mobil är förstörd. Och varför? Läs nedan..

Igår när jag gick på toa så la jag ifrån mig mobilen på tvättkorgen. Tänkte inte mera på det än att nedanför tvättkorgen så stod det en hink med vatten och typ.. såpa eller nåt. Grumligt va de iaf, så de va smutsvatten. Varför flyttade jag inte på mobilen då? Jag vet inte. Men jag skule bittert ångra det senare..
Då jag skulle sova tänkte jag att jag kanske skulle lägga mobilen på laddning. Men vart va den? Totalt blackout, och jag har ingen aning om vart den är. Jag går in i badrummet och öppnar badrumsskåpet, men ingen mobil där. Jag tänkte helt enkelt inte på att den låg mitt framför ögonen på mig, så jag ringde till mobilen, och hör plötsligt ett plums från badrummet. Rusar upp, och hör hur det vibrerar i hinken, stoppar snabbt ner handen och fiskar upp den genomvåta mobilen som fortfarande ringde. Jag la på och stängde snabbt av den, men hade problem att få upp bakhöljet. Fick det till slut i alla fall, och la sedan mobilen åt sidan. Jag vet dock inte om skadan redan var skedd eftersom jag försökt starta mobilen igen. Ringde till pappa, men var för skärrad att komma ihåg hans nummer, så jag fick gå in på eniro för att ta reda på det. (Såklaaart så va datorn avstängd, så jag fick vänta på att den skulle sättas på också)....
Iaf så fick jag tag på pappa som sa åt mig att låta mobilen torka över natten. Men mobilen funkar fortfarande inte. Jag hoppas att den funkar senare..
Skärrad som jag var kunde jag knappt sova, och jag bad till gud att han skulle kunna rädda min stackars blöta mobil. Jag behöver den ju, och den gick trots allt på typ 4000. (!!!)

Stig (min farbror) kom förbi och han hade med sig en mobil, så nu lånar jag den. Jag har fortfarande samma nummer och allt, men det känns ändå så jävla surt, och jag tar på mig hela skulden själv. Jag skulle ha tagit brot mobilen när jag såg VAD som skulle kunna ha hänt, och som senare inträffade. Fy fan vad jag suger.

Tja vad ska man säga?
God -jävla- Jul.


Åsikter
Postat av: Elisabeth

Du suger inte lika hårt som jag. Vet du hur jag pajade min första mobil? Jag har den ju alltid på mig så jag tänker inte ens på det. En dag skulle jag tvätta och upptäcker att byxorna jag har på mig också behöver tvättas, tar av mig och stoppar in. två timmar senare när jag ska tömma maskinen kommer en stackars mördad mobil ut. Du suger inte ens hälften så mycket som jag. Du var bara lite glömsk och hade otur. Sånt kan hända alla, jag är 110% korkad.

2007-12-23 @ 15:49:36
Postat av: Emelie

Huva, det suger verkligen när sånt där händer.. And I know, jag råkade en gång tappa min mobil i en stuvade-makaroner-kastrull med diskvatten i.. Shit happens, but it do suck!

2007-12-27 @ 23:39:16

Säg din mening!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback